Lista aktywnych polityk
| Nazwa | Typ | Zgoda użytkownika |
|---|---|---|
| REGULAMIN PLATFORMY SZKOLENIOWEJ | Polityka strony | Wszyscy użytkownicy |
| INFORMACJA O COOKIES | Polityka strony | Wszyscy użytkownicy |
Podsumowanie
Rozdział I. Postanowienia ogólne i definicje
Rozdział II. Zasady i warunki używania Platformy Szkoleniowej
Rozdział III. Wymagania techniczne i bezpieczeństwo używania
Rozdział IV. Zakres Usług i funkcjonalności Platformy Szkoleniowej
Rozdział V. Przetwarzanie danych osobowych
Rozdział VI. Przetwarzanie Cookies
Rozdział VII. Odpowiedzialność
Rozdział VIII. Skasowanie, blokada Konta i archiwizacja związanych z nim danych
Rozdział IX. Zmiany na Platformie Szkoleniowej i nowe wersje Regulaminu
Rozdział X. Postępowanie reklamacyjne
Rozdział XI. Warunki rezygnacji z używania Platformy Szkoleniowej
Rozdział XII. Postanowienia końcowe
Pełna polityka
I. Postanowienia ogólne i definicje
1. Niniejszy Regulamin Platformy Szkoleniowej określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia przez Kancelarię usług za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej.
2. Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:
a) Cookies – dane informatyczne (niewielkie pliki tekstowe) zapisywane i przechowywane w Urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta z Platformy Szkoleniowej;
b) Dane do logowania – Login i Hasło;
c) Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub symboli ), który Użytkownik stosuje, żeby zalogować się do przypisanego mu Konta na Platformie Szkoleniowej;
d) Kancelaria – Kancelaria Prawna Piszcz i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Poznaniu, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000084891, REGON: 631284687, NIP 7822109761, adres e-mail: kancelaria@piszcz.pl;
e) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystający z usług Kancelarii;
f) Konto – indywidualnie wydzielona część Systemu teleinformatycznego w ramach Platformy Szkoleniowej, w ramach której Użytkownik może korzystać z funkcjonalności Platformy Szkoleniowej za pośrednictwem Urządzenia;
g) Login – ciąg znaków, który jednoznacznie identyfikuje Konto danego Użytkownika;
h) Platforma Szkoleniowa – System teleinformatyczny, który jest dostępny przez stronę internetową, umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z funkcjonalności opisanych w Regulaminie;
i) Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r., poz. 576);
j) Przeglądarka internetowa – oprogramowanie (program komputerowy) umożliwiające dostęp do stron internetowych oraz innych treści udostępnianych w Internecie;
k) Regulamin Platformy Szkoleniowej (Regulamin) – niniejszy dokument;
l) System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego;
m) Świadczenie usług drogą elektroniczną – wykonywanie usług świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) związane z używaniem funkcjonalności Platformy Szkoleniowej zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
n) Umowa – porozumienie zawarte pomiędzy Klientem a Kancelarią, dotyczące warunków świadczenia pomocy prawnej przez udostępnienie Platformy Szkoleniowej dla Użytkowników przypisanych do tego Klienta;
o) Usługi – prace realizowane przez Kancelarię na rzecz Klientów na podstawie Umowy w obejmujące świadczenie pomocy prawnej w formie szkoleń i konsultacji realizowanych za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej;
p) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344, ze zm.);
q) Urządzenie – oznacza urządzenie elektroniczne, pozwalające na połączenie się z Internetem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Platformy Szkoleniowej (urządzenie końcowe w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego);
r) Użytkownik – Klient lub osoba wskazana przez Klienta, która otrzymuje indywidualne Dane do logowania się do Platformy Szkoleniowej i może używać jej w zakresie określonym przez Kancelarię z Klientem w Umowie.
II. Zasady i warunki używania Platformy Szkoleniowej
1. Kancelaria jest podmiotem odpowiedzialnym za utrzymanie i udostępnienie Użytkownikom Platformy Szkoleniowej oraz świadczenie Usług za jej pośrednictwem.
2. Zakres funkcjonalności Platformy Szkoleniowej dostępny dla Użytkowników przypisanych do danego Klienta oraz szczegółowe zasady dostępu do Platformy Szkoleniowej oraz dostępnych w ramach niej Usług określa Umowa.
3. Dla jednego Klienta zostaje przydzielona określona liczba Kont, których mogą używać określeni przez niego Użytkownicy. Za zgłaszanie do Kancelarii osób, dla których mają być utworzone Konta, zgłaszanie potrzeby zawieszania dostępu do Kont dla określonych Użytkowników lub ich skasowania odpowiada Klient. Kancelaria nie przyjmuje zgłoszeń dotyczących zakładania Kont bezpośrednio od Użytkowników.
4. Zasady zmiany liczby Kont dostępnych dla Klienta oraz obsługi zgłoszeń związanych z zarządzaniem Kontami zgodnie z pkt. 3 powyżej, określa Umowa.
5. Konto Użytkownika na Platformie Szkoleniowej jest tworzone i udostępniane Użytkownikowi na czas świadczenia Usługi zgodnie z Umową. Czas w jakim Użytkownik ma ze swojego Konta dostęp do poszczególnych funkcjonalności Platformy Szkoleniowej może być ograniczony.
6. Używanie Konta na Platformie Szkoleniowej przez konkretnego Użytkownika wymaga akceptacji przez niego warunków i postanowień niniejszego Regulaminu. Rozpoczęcie korzystania z Platformy Szkoleniowej, to znaczy pierwsze zalogowanie do Platformy Szkoleniowej, jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu przez Użytkownika.
7. Platforma Szkoleniowa powinna być używana wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem.
8. Dostęp do Platformy Szkoleniowej odbywa się przez Przeglądarkę internetową. Adres strony internetowej pod którym dostępna jest Platforma Szkoleniowa jest przekazany Użytkownikowi zgodnie z Umową bezpośrednio przez Kancelarię lub przez osobę upoważnioną przez Klienta.
9. Używanie funkcjonalności Platformy Szkoleniowej jest możliwe po zalogowaniu się przez Użytkownika do przypisanego mu Konta za pomocą przekazanych mu Danych do logowania. Przekazanie Danych do logowania Użytkownikom odbywa się zgodnie z Umową i jest realizowane bezpośrednio przez Kancelarię lub przez osobę upoważnioną przez Klienta.
10. Login i Hasło do pierwszego logowania jest nadawany dla każdego Użytkownika osobno. Użytkownik ma obowiązek zmienić otrzymane Hasło po pierwszym zalogowaniu na Platformę Szkoleniową. Zmiana Hasła jest dokonywana po wejściu w ustawieniach profilu Użytkownika (opcja „zmień hasło”, która wyświetli się do wybrania po kliknięciu w ikonę z kółkiem po prawej stronie ekranu).
11. Użytkownik ma obowiązek zabezpieczenia Danych logowania przed dostępem osób nieuprawnionych oraz nieudostępniania swojego Konta na Platformie Szkoleniowej innym osobom.
12. W razie utraty Hasła Użytkownik może samodzielnie zresetować Hasło na stronie internetowej, gdzie loguje się do Platformy Szkoleniowej. Nowe Hasło po zresetowaniu zostanie przekazanie tak samo jak Hasło do pierwszego logowania. W przypadku braku dostępu do powiązanej z Kontem poczty elektronicznej, Użytkownik chcąc zresetować Hasło może skorzystać z kanału komunikacji, za pośrednictwem którego przekazano mu dane do logowania.
13. Platforma Szkoleniowa jest dostępna 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dostęp do Platformy Szkoleniowej może być ograniczony w związku z przerwami technicznymi, wynikającymi z okresowej aktualizacji lub weryfikacji prawidłowości działania lub bezpieczeństwa Systemu teleinformatycznego, od którego zależna jest dostępność Platformy Szkoleniowej w zakresie dotyczącym całości lub części funkcjonalności Platformy Szkoleniowej. Przerwa w dostępie do Platformy Szkoleniowej może wynikać również z przyczyn związanych z dostępności infrastruktury podmiotów trzecich niezbędnej do funkcjonowania Platformy Szkoleniowej.
14. Kancelaria ma prawo zablokować dostęp do Konta jeżeli stwierdzi, że Użytkownik narusza postanowienia Regulaminu lub ma uzasadnione podejrzenie, że dostęp do Konta uzyskała osoba nieuprawniona. W takiej sytuacji Kancelaria poinformuje Klienta o przyczynach zablokowania dostępu do Konta zgodnie z Umową. Tymczasowo zablokowane Konto będzie mogło zostać odblokowane przez Kancelarię jeżeli ustaną lub zostaną wyjaśnione okoliczności, na podstawie których doszło do zablokowania Konta.
III. Wymagania techniczne i bezpieczeństwo używania
1. Dostęp do Platformy Szkoleniowej jest możliwy z Urządzenia posiadającego dostęp do sieci Internet. Użytkownik odpowiada za zabezpieczenie Urządzenia przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz wyposażenie go w oprogramowanie niezbędne do łączenia z siecią (tj. Przeglądarka internetowa z dostępem do sieci Internet). Kancelaria nie dostarcza Urządzeń dla Użytkowników, nie dokonuje ich konfiguracji ani nie rozwiązuje problemów z dostępem do Platformy Szkoleniowej leżących po stronie Użytkownika.
2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy Urządzenia z Systemem teleinformatycznym w jakim funkcjonuje Platforma Szkoleniowa sprowadzają się do:
a) posiadania przez Urządzenie Użytkownika połączenia z siecią Internet o prędkości umożliwiającej płynną wymianę danych przez Przeglądarkę internetową;
b) zainstalowania najbardziej aktualnej wersji Przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML, umożliwiającej konfigurację Cookies – Platforma Szkoleniowa może być uruchamiana z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Microsoft Edge czy Safari.
c) włączenia opcji zapisywania Cookies w Przeglądarce internetowej,
d) wyrażenia niezbędnej do funkcjonowania i nawiązania odpowiedniej współpracy z Systemem teleinformatycznym zgody na przetwarzanie niezbędnych Cookies;
e) poprawnego skonfigurowania konta poczty elektronicznej (niezbędnego do konfiguracji i korzystania z Platformy Szkoleniowej), chyba, że dostęp do Platformy Szkoleniowej zgodnie z Umową został uruchomiony bez powiązania z adresem e-mail.
3. Zasady i sposób bezpiecznego korzystania z Internetu zostały szczegółowo opisane w poradniku wydanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej i są dostępne na stronie: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/poradniki/pliki-do-pobrania/
4. W czasie używania Platformy Szkoleniowej, Kancelaria nigdy nie prosi o odrębne przesłanie do siebie lub podmiotów trzecich danych osobowych ani innych danych dotyczących Użytkowników. W szczególności, w ramach Platformy Szkoleniowej nie ma narzędzi do uiszczania płatności, w wiadomościach przesyłanych na adresy e-mail Użytkowników nie są załączane faktury ani inne dokumenty rozliczeniowe.
5. Użytkownik może otrzymać na adres e-mail certyfikat dotyczący Usług polegających na udziale w szkoleniu, jednak ma to miejsce dopiero po zakończeniu szkolenia. Kancelaria umieszcza w przesyłanych wiadomościach e-mail również linki do Regulaminu, Zasad przetwarzania danych osobowych lub Informacji o Cookies. W formie linku jest przesyłany również adres strony internetowej do zresetowania Hasła. Takie wiadomości zawsze przychodzą z adresu e-mail: tutor@piszcz.pl. Inne materiały udostępniane w ramach Platformy Szkoleniowej nie są przesyłane do Użytkowników na podane adresy e-mail – ani jako załączniki do wiadomości, ani linki do plików.
6. Użytkownicy mogą być poproszeni o podane Loginu w celu identyfikacji Konta, w razie zgłoszenia problemów technicznych związanych z używaniem Platformy Szkoleniowej z tego Konta. Kancelaria nigdy nie prosi Użytkowników o podanie Hasła do logowania. Panel do logowania na stronie internetowej, z której możliwy jest dostęp do Platformy Szkoleniowej zawiera wyłącznie miejsce na wpisanie Loginu i Hasła.
7. Jeżeli wyświetlona strona wygląda inaczej niż zwykle, żąda podania dodatkowych danych Użytkownika lub przekierowuje na strony podmiotów innych niż Kancelaria albo Użytkownik dostaje podejrzane wiadomości e-mail powiązane z Platformą Szkoleniową, prosimy, żeby zgłosić ten fakt na dedykowaną skrzynkę poczty elektronicznej: szkolenia.pomoc@piszcz.pl
IV. Zakres Usług i funkcjonalności Platformy Szkoleniowej
1. Kancelaria zapewnia Klientom możliwość dostępu i korzystania z Usług oferowanych za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej, których szczegółowy zakres określa Umowa.
2. Usługi realizowane za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej mogą mieć formę szkoleń e-learningowych lub konsultacji.
3. Szkolenia e-learningowe składają się z jednego lub więcej kursów dostosowanych tematycznie do zakresu ustalonego z Klientem.
4. Do podstawowych funkcjonalności Platformy Szkoleniowej należy zapewnienie możliwości dostępu do:
a) panelu Konta Użytkownika,
b) modułu dedykowanych dla poszczególnych Klientów szkoleń e-learningowych dotyczących przepisów prawa realizowanych przez Kancelarię,
c) modułów dedykowanych do konsultacji z prawnikami Kancelarii,
d) testów potwierdzających wiedzę pozyskaną przez Użytkownika na podstawie przejścia szkolenia e-learningowego,
e) certyfikatów potwierdzających uzyskanie pozytywnego wyniku z testu potwierdzającego wiedzę pozyskaną przez Użytkownika na podstawie szkolenia e-learningowego.
V. Przetwarzanie danych osobowych
1. W związku ze świadczeniem Usług za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej Kancelaria przetwarza dane osobowe w zakresie: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz faktu zatrudnienia/współpracy z Klientem.
2. Informacje dotyczące sposobu przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię opisaliśmy w dokumencie Zasady przetwarzania danych osobowych, z którym można zapoznać się pod adresem: https://piszcz.pl/pl/polityka-bezpieczenstwa/
VI. Przetwarzanie Cookies
1. Użytkownik, który chce korzystać z Platformy Szkoleniowej musi wyrazić zgodę na stosowanie Cookies.
2. Platforma Szkoleniowa w celu zapewnienia pełnej i optymalnej funkcjonalności wykorzystuje Cookies, brak zgody na przetwarzanie Cookies może wpłynąć na dostępność poszczególnych funkcjonalności Platformy Szkoleniowej oraz zamieszczonych na niej treści. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie Cookies korzystanie z Platformy Szkoleniowej może być ograniczone, a pewne treści i funkcjonalności Platformy Szkoleniowej mogą być dla niedostępne dla Użytkownika lub funkcjonować w sposób nieprawidłowy.
3. Rodzaje Cookies i szczegółowe zasady ich wykorzystywania przez Kancelarię w ramach Platformy Szkoleniowej opisaliśmy w osobnym dokumencie - Informacja o Cookies.
VII. Odpowiedzialność
1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z Platformy Szkoleniowej przez Użytkowników. Jeżeli Umowa zakłada możliwość wprowadzania przez Użytkowników treści na Platformie Szkoleniowej, Klient ponosi odpowiedzialność za działania przypisanych do niego Użytkowników, w tym treść przesłanych danych, ich ewentualną sprzeczność z obowiązującym prawem lub za naruszenie praw osób trzecich.
2. Użytkownik nie może umieszczać na Platformie Szkoleniowej bezprawnych treści ani prowadzić w oparciu o Platformę Szkoleniową żadnej formy aktywności poza używaniem jej funkcjonalności do celów określonych przez Klienta. Użytkownik nie może podejmować próby ingerencji w zakres lub sposób funkcjonowania Platformy Szkoleniowej w sposób wykraczający poza nadane dla jego Konta uprawnienia.
3. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zakazu dostarczania do Platformy Szkoleniowej:
a) danych i informacji spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa Systemu teleinformatycznego Kancelarii lub stabilności Platformy Szkoleniowej lub innych Systemów teleinformatycznych podmiotów biorących pośredni lub bezpośredni udział w dostarczaniu treści za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej,
b) treści o charakterze bezprawnym.
4. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za brak niezwłocznego poinformowania Klienta w przypadku:
a) utraty Danych do logowania lub podejrzenia ich ujawnienia,
b) wystąpienia zdarzeń, które mogą naruszać bezpieczeństwo danych przechowywanych na Platformie Szkoleniowej,
c) podejrzenia nieuprawnionego dostępu do jego Konta na Platformie Szkoleniowej
VIII. Skasowanie, blokada Konta i archiwizacja związanych z nim danych
1. Kancelaria trwale uniemożliwia dostęp do Kont poszczególnych Użytkowników (kasuje Konta) i archiwizuje związane z nimi dane zgodnie z postanowieniami Umowy oraz postanowieniami Rozdziału II punkt 5 Regulaminu.
2. Trwałe uniemożliwienie dostępu do Konta poszczególnych Użytkowników może mieć miejsce również bez usunięcia Konta. W takim wypadku Kancelaria blokuje Konto Użytkownika, w sposób niepozwalający Użytkownikowi na zalogowanie się do Platformy Szkoleniowej.
3. Kancelaria może odebrać Użytkownikowi dostęp do określonego kursu.
4. Skasowanie Kont wszystkich Użytkowników przypisanych do danego Klienta, archiwizacja dotyczących ich danych i usunięcie ich z zasobów Platformy Szkoleniowej następuje w terminie do 30 dni od wygaśnięcia lub rozwiązania Umowy.
5. Kancelaria usuwa wszelkie archiwizowane dane dotyczące Kont Użytkowników przypisanych do Klienta po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z wykonaniem Umowy.
6. Konta, które zostały skasowane w czasie trwania Umowy są archiwizowane do upływu okresu przedawnienia roszczeń, który liczony jest od daty skasowania Konta. Po upływie tego terminu dane są trwale usuwane.
7. Kancelaria w trakcie trwania Umowy ani po jej zakończeniu nie sporządza dla Klienta ani dla Użytkowników kopii danych zawartych na Platformie Szkoleniowej. Kancelaria nie udostępnia również Klientowi ani Użytkownikom żadnych plików lub danych związanych z kopiami bezpieczeństwa, które obejmowałyby dane dotyczące Kont Użytkowników przypisanych do danego Klienta.
IX. Zmiany na Platformie Szkoleniowej i nowe wersje Regulaminu
1. Kancelaria zastrzega prawo do wprowadzenia zmian na Platformie Szkoleniowej, w szczególności co do formy i treści zamieszczonych na niej materiałów, konfiguracji funkcjonalności, zasad korzystania oraz dezaktywacji Platformy Szkoleniowej w dowolnym momencie.
2. W razie jeżeli zmiana, o której mowa punkcie 1 powyżej, będzie miała wpływ na warunki używania Platformy Szkoleniowej określone w Umowie z Klientem, wprowadzenie tej zmiany poprzedza uzgodnienie z Klientem nowej treści Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. W przypadku dezaktywacji Platformy Szkoleniowej, Klient zostanie odpowiednio poinformowany o takim fakcie przez Kancelarię z zachowaniem zasady określonej w punkcie 2 powyżej. Dezaktywacja Platformy Szkoleniowej jest równoznaczna z brakiem możliwości wyświetlenia treści Platformy Szkoleniowej oraz brakiem możliwości zalogowania się do Platformy Szkoleniowej.
4. W przypadku zmiany funkcjonalności Platformy Szkoleniowej w zakresie kursów e-learningowych, o których mowa w Rozdziale IV punkt 4 litera b) Regulaminu, po zalogowaniu się do Platformy Szkoleniowej widoczne będą jedynie aktualnie dostępne moduły szkoleniowe. Dostęp Użytkownika do szkoleń, które zostały usunięte z Platformy Szkoleniowej nie będzie możliwy.
5. Kancelaria informuje Użytkowników o zmianie na Platformie Szkoleniowej przez publikację nowej wersji Regulaminu. Jeżeli zmiana nie będzie miała wpływu na warunki świadczenia Usług na Platformie Szkoleniowej, Kancelaria może poinformować Użytkowników o zakresie wprowadzonych zmian na Platformie Szkoleniowej lub przez przesłanie informacji pocztą elektroniczną do Klienta lub bezpośrednio do Użytkowników.
6. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na dalsze używanie Platformy Szkoleniowej na zasadach określonych w zmienionym Regulaminie, może zgłosić Klientowi chęć skasowania jego Konta.
X. Postępowanie reklamacyjne
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej niepoprawnego działania Platformy Szkoleniowej. Każde zgłoszenie reklamacyjne może zostać wysłane pocztą elektroniczną na adres określony w Umowie lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Kancelarii.
2. Użytkownicy zgłaszają uwagi i problemy dotyczące korzystania z Platformy Szkoleniowej do osoby wskazanej przez Klienta.
3. Kancelaria udzieli odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane od Użytkownika Platformy Szkoleniowej niezwłocznie po zapoznaniu się z jego treścią i sprawdzeniu funkcjonowania Platformy Szkoleniowej.
XI. Warunki rezygnacji z używania Platformy Szkoleniowej
1. Klient może w każdej chwili zrezygnować z dostępu do Platformy Szkoleniowej poprzez rozwiązanie Umowy zgodnie z określonymi w niej terminami wypowiedzenia.
2. Użytkownik może zgłosić chęć skasowania swojego Konta na Platformie Szkoleniowej do osoby upoważnionej przez Klienta.
3. Rezygnacja z dostępu do Platformy Szkoleniowej lub skasowanie Konta nie wiąże się z dodatkowymi opłatami, chyba, że co innego wynika z Umowy.
4. Rezygnacja z korzystania z Platformy Szkoleniowej nie wpływa na ważność umowy zawartej przez Klienta z Kancelarią co do pomocy prawnej w zakresie niezwiązanym z Platformą Szkoleniową. W razie chęci rozwiązania całej umowy Klient musi złożyć wypowiedzenie zgodnie z jej postanowieniami.
5. Rozwiązanie Umowy jest równoznaczne ze złożeniem rezygnacji z dostępu do Platformy Szkoleniowej w pełnym zakresie z końcem okresu wypowiedzenia Umowy, chyba, że Klient ma lub zawrze inną Umowę na dostęp do Platformy Szkoleniowej.
XII. Postanowienia końcowe
1. Warunki i postanowienia Regulaminu oraz stosunki pomiędzy Kancelarią a Użytkownikami Platformy Szkoleniowej, podlegają wyłącznie prawu polskiemu (niezależne od miejsca fizycznego dostępu do Platformy Szkoleniowej przez Użytkownika). Wynika to z faktu, że siedzibą Kancelarii jako podmiotu obsługującego Platformę Szkoleniową, w tym świadczącego z jej wykorzystaniem Usługi drogą elektroniczną, jest Polska.
2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
3. Jeżeli postanowienia niniejszego Regulaminu okażą lub staną się nieważne lub niewykonalne, w całości lub w części, pozostanie to bez wpływu na ważność pozostałych jego postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienie lub jego część zostanie zastąpione przez ważne i wykonalne postanowienie, które w sposób możliwie jak najbardziej zbliżony pozwoli osiągnąć cel lub wywołać skutek, które były związane z pierwotnym postanowieniem zgodne z intencją gospodarczą i biznesową Kancelarii. Tak samo ustala się zasady korzystania z Platformy Szkoleniowej, jeżeli koniczne będzie dookreślenie kwestii co do których postanowienia Regulaminu lub mające zastosowanie przepisy prawa nie będą zawierały potrzebnych regulacji.
4. Regulamin jest udostępniony Użytkownikowi nieodpłatnie w ramach Platformy Szkoleniowej (dostępny w profilu Użytkownika w zakładce „Prywatność i zasady”). Z treścią Regulaminu można również zapoznać się w siedzibie Kancelarii. Na każdy wniosek Użytkownika Regulamin zostanie udostępniony w formie elektronicznej (plik wygenerowany w formacie pdf przesłany na adres poczty elektronicznej).
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 listopada 2021 roku.
Podsumowanie
Rozdział I. Definicje
Rozdział II. Po co przygotowaliśmy ten dokument
Rozdział III. Kiedy, w jakim celu i jakie rodzaje Cookies możemy przetwarzać
Rozdział IV. Jakie dane mogą być zbierane przez Cookies
Rozdział V. Rodzaje Cookies aktualnie stosowanych na Platformie Szkoleniowej
Rozdział VI. Zarządzanie ustawieniami Cookies na Urządzeniu
Pełna polityka
I. Definicje
Ze względu na zachowanie porządku w związku z informacjami dotyczącymi zasad korzystania z Platformy Szkoleniowej i zasad przetwarzania Cookies, na potrzeby niniejszego dokumentu zastosowanie znajdują te same definicje które opisuje Regulamin Platformy Szkoleniowej w Rozdziale I.
II. Po co przygotowaliśmy ten dokument
1. Zasady przetwarzania Cookies opisane w niniejszym dokumencie, stanowią realizację obowiązków informacyjnych Kancelarii wskazanych w art. 173 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego.
2. Cookies są wykorzystywane przez Kancelarię w związku ze świadczeniem Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej i pozwalają Kancelarii zbierać określone informacje o działaniach podejmowanych przez Użytkownika na Platformie Szkoleniowej. Dlatego niezależnie od naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa, ten dokument ma ułatwić Użytkownikowi podjęcie świadomej decyzji przy wyrażaniu zgody na korzystanie z Cookies.
III. Kiedy, w jakim celu i jakie rodzaje Cookies możemy przetwarzać
1. Cookies są używane w momencie wejścia na stronę internetową, z której Użytkownik loguje się na Platformę Szkoleniową. Jeżeli nigdy nie wejdziesz na stronę internetową Platformy Szkoleniowej, nie dojdzie do przetwarzania Cookies.
2. Kancelaria może przetwarzać informacje dostarczane za pośrednictwem Cookies w następujących celach:
a) zapewnienia Użytkownikowi możliwości korzystania z Platformy Szkoleniowej (w tym ciągłość i utrzymanie logowania Użytkownika na Platformie Szkoleniowej, ustawienie opcji prywatności) – te Cookies nazywamy „niezbędnymi”, bez nich Platforma Szkoleniowa nie będzie działała prawidłowo,
b) dostosowania Platformy Szkoleniowej przez poprawienie jakości używania Platformy Szkoleniowej przez Użytkownika i realizowanych za jej pośrednictwem Usług, w szczególności przez monitorowanie liczby wizyt i sprawdzanie źródeł ruchu na Platformie Szkoleniowej oraz monitorowania jej wydajności, - te Cookies nazywamy „analitycznymi”, ich wyłączenie nie powinno wpłynąć na funkcjonowanie Platformy Szkoleniowej, ale uniemożliwi to Kancelarii zbieranie danych potrzebnych do analizy działania Platformy Szkoleniowej,
c) optymalizacji zamieszanych treści i informacji na Platformie Szkoleniowej oraz dostosowanie ich do preferencji Użytkownika – te Cookies nazywamy „funkcjonalnymi”, ich wyłączenie może obniżyć komfort korzystania z Platformy Szkoleniowej, ale nie wpłynie na jej prawidłowe funkcjonowanie.
3. Cookies, które mogą być stosowane w związku z używaniem Platformy Szkoleniowej możemy podzielić ze względu na czas ich istnienia na tak zwane:
a) Cookies „sesyjne”, czyli pliki przechowywane w pamięci przeglądarki tylko do momentu jej zamknięcia, potrzebne, żeby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie,
b) Cookies „stałe”, czyli optymalizujące korzystanie ze stron internetowych, które są zapisywane przez czas, który Użytkownik ustawił w swojej Przeglądarce internetowej i przekazują informacje zapisane w pliku do serwera strony internetowej.
IV. Jakie dane mogą być zbierane przez Cookies
1. Cookies zawierają informacje o:
a) adresie IP Urządzenia (np. komputer, laptop, smartphone, tablet) za pośrednictwem, którego Użytkownik odwiedza Platformę Szkoleniową,
b) nazwie domeny, z której pochodzą (tj. informacje o Przeglądarce internetowej za pośrednictwem której Użytkownik w ramach Urządzenia uzyskuje dostęp do Platformy Szkoleniowej),
c) czasie przechowywania ich na Urządzeniu,
2. Cookies stosowane na Platformie Szkoleniowej nie powinny wpływać na bezpieczeństwo ani działanie Urządzenia Użytkownika. Za pośrednictwem tych plików nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń wirusów, ani innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
3. W zakresie przetwarzania danych, o których mowa w pkt 1 lit. a) powyżej, jeżeli dane te uzyskują charakter danych osobowych, szczegółowe zasady ich przetwarzania zostały opisane w dokumencie – Zasady przetwarzania danych osobowych, który dostępny jest pod adresem: https://piszcz.pl/pl/polityka-bezpieczenstwa/.
V. Rodzaje Cookies aktualnie stosowanych na Platformie Szkoleniowej
Nazwa | Rodzaj Cookies
| Po co są stosowane | Okres przechowywania Cookies |
MoodleSession | Niezbędne, sesyjne | Umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Platformy Szkoleniowej. | Są przechowywane w Urządzeniu Użytkownika do czasu zamknięcia Przeglądarki internetowej lub wylogowania się z Platformy Szkoleniowej. |
MOODLEID | Funkcjonalne, stałe | Umożliwiają zachowanie informacji o wybranych przez Użytkownika ustawieniach i personalizują jego interfejs (np. zachowują informacje o wyborze języka, rozmiaru czcionki, wyglądzie strony internetowej itp.). | Są przechowywane w Urządzeniu Użytkownika do czasu zamknięcia Przeglądarki internetowej lub wylogowania się z Platformy Szkoleniowej. |
_ga | Analityczne, stałe | Umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Platformy Szkoleniowej. | Są przechowywane w Urządzeniu Użytkownika przez czas, który jest określony przez parametr zawarty w Cookie lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. |
EU_COOKIE_ | Niezbędne, stałe | Umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Platformy Szkoleniowej. | Są przechowywane w Urządzeniu Użytkownika do czasu zamknięcia Przeglądarki internetowej lub wylogowania się z Platformy Szkoleniowej. |
VI. Zarządzanie ustawieniami Cookies na Urządzeniu
1. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu Cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z powyższych opcji korzystanie z Platformy Szkoleniowej będzie możliwe, jednak dostępność określonych funkcji Platformy Szkoleniowej, która wymaga dostępu Cookies może być ograniczona albo niemożliwa.
2. Użytkownik może samodzielnie dostosować ustawienia dotyczące Cookies, wskazując warunki ich przechowywania, a także uzyskiwania dostępu Cookies do Urządzenia. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, Użytkownik może dokonać zmieniając ustawienia Przeglądarki internetowej. Ustawienia Przeglądarki internetowej mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Cookies bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na Urządzeniu Użytkownika.
3. W każdej chwili Użytkownik może usunąć Cookies korzystając z dostępnych funkcji w wykorzystywanej Przeglądarce internetowej.
4. Możliwość i sposób wyłączenia Cookies uzależniony jest od wykorzystywanej Przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów obsługi Cookies w Przeglądarkach internetowych dostępne są w ich ustawieniach. Poniżej wskazujemy adresy stron internetowych, na których twórcy Przeglądarek internetowych opisali zasady wyłączenia Cookies:
a) Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek,
b) Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647,
c) Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/block-enable-or-allow-cookies,
d) Microsoft Edge https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027947/microsoft-edge-delete-cookies,
e) Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042.